Το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Valco®» δεν φέρει ευθύνη για τυχόν τεχνικά προβλήματα που τυχόν παρουσιασθούν στους χρήστες όταν επιχειρούν την πρόσβαση στον δικτυακό τόπο και κατά την διάρκεια αυτής και έχουν σχέση με τη λειτουργία ή συμβατότητα της δικής τους υποδομής με τη χρήση του δικτυακού τόπου. Επίσης η «Valco®» ουδεμία ευθύνη έχει για πράξεις ή παραλείψεις τρίτων και ιδιαίτερα μη επιτρεπόμενες παρεμβάσεις τρίτων σε προϊόντα ή/και υπηρεσίες ή/και πληροφορίες που διατίθενται μέσω αυτού.
4. Δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας
Η ιστοσελίδα www.valco.gr και η ιστοσελίδα www.eshop.valco.gr είναι οι επίσημοι διαδικτυακοί τόποι της Valco®. Όλο το περιεχόμενο των ιστοσελίδων, που αναρτάται από την «Valco®», συμπεριλαμβανομένων εικόνων, γραφικών, φωτογραφιών, σχεδίων, κειμένων, παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων αποτελούν πνευματική ιδιοκτησία της «Valco®» και προστατεύονται κατά τις σχετικές διατάξεις του ελληνικού δικαίου, του ευρωπαϊκού δικαίου και των διεθνών συμβάσεων.
Απαγορεύεται οποιαδήποτε αντιγραφή, αναλογική/ψηφιακή εγγραφή και μηχανική αναπαραγωγή, διανομή, μεταφορά, downloading, μεταποίηση, μεταπώληση, δημιουργία παράγωγης εργασίας ή παραπλάνηση του κοινού σχετικά με τον πραγματικό παροχέα του περιεχομένου των διαδικτυακών τόπων. Τυχόν αναπαραγωγή, επανέκδοση, μεταφόρτωση, ανακοίνωση, διάδοση ή μετάδοση ή οποιαδήποτε άλλη χρήση του περιεχομένου με οποιοδήποτε τρόπο ή μέσο για εμπορικούς ή άλλους σκοπούς επιτρέπεται μόνο κατόπιν προηγούμενης γραπτής άδειας της «Valco®» ή οιουδήποτε άλλου νόμιμου δικαιούχου των ανωτέρω πνευματικών δικαιωμάτων.
Τα ονόματα, εικόνες, λογότυπα και διακριτικά γνωρίσματα που αντιπροσωπεύουν την «Valco®» ή/και το ηλεκτρονικό της κατάστημα ή/και τρίτα μέρη συμβεβλημένα με αυτούς καθώς και τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες τους, είναι αποκλειστικά σήματα και διακριτικά γνωρίσματα της «Valco®» ή/και του www.valco.gr ή/και των άνω τρίτων μερών και προστατεύονται από τους ελληνικούς, κοινοτικούς και διεθνείς νόμους περί εμπορικών σημάτων και βιομηχανικής και πνευματικής ιδιοκτησίας και αθεμίτου ανταγωνισμού.
Σε κάθε περίπτωση η εμφάνισή και έκθεση τους στις ιστοσελίδες www.valco.gr και www.eshop.valco.gr δεν θα πρέπει κατά κανένα τρόπο να εκληφθεί ως μεταβίβαση ή εκχώρηση άδειας ή δικαιώματος χρήσης τους.
5. Υποχρεώσεις Χρήστη
Οι χρήστες των ιστοσελίδων www.valco.gr και www.eshop.valco.gr αποδέχονται ότι δεν θα χρησιμοποιούν αυτές και το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Valco®» για αποστολή, δημοσίευση, αποστολή με e-mail ή μετάδοση με άλλους τρόπους οποιουδήποτε περιεχομένου είναι παράνομο, βλαβερό, απειλητικό, προσβλητικό, ενοχλητικό, συκοφαντικό, δυσφημιστικό, χυδαίο, άσεμνο, λιβελογραφικό, αποτελεί παραβίαση του απορρήτου κάποιου άλλου, δείχνει εμπάθεια, ή εκφράζει φυλετικές, εθνικές ή άλλες διακρίσεις, δύναται να προκαλέσει βλάβες σε ανήλικους με οποιονδήποτε τρόπο, δεν δικαιούται να μεταδοθεί σύμφωνα με την νομοθεσία ή τις συμβατικές ή διαχειριστικές σχέσεις (όπως εσωτερικές πληροφορίες, ιδιοκτησιακές και εμπιστευτικές πληροφορίες που αποκτήθηκαν ή αποκαλύφθηκαν ως μέρος εργασιακών σχέσεων ή που καλύπτονται σε συμφωνίες εμπιστευτικότητας), παραβιάζει οποιαδήποτε ευρεσιτεχνία, εμπορικό σήμα, εμπορικό μυστικό, πνευματικά δικαιώματα ή άλλα ιδιοκτησιακά δικαιώματα τρίτων, περιέχει ιούς λογισμικού ή οποιουδήποτε άλλους κώδικες, αρχεία ή προγράμματα, που έχουν σχεδιαστεί με σκοπό την διακοπή, την πρόκληση βλάβης, την καταστροφή ή παρεμπόδιση της λειτουργίας οποιουδήποτε λογισμικού ή υλικού υπολογιστών, ηθελημένα ή αθέλητα παραβαίνει την ισχύουσα ελληνική και κοινοτική νομοθεσία και των διατάξεων αυτής, δύναται να παρενοχλήσει τρίτους με οποιοδήποτε τρόπο και οποιοδήποτε περιεχόμενο χρησιμοποιείται για συλλογή ή αποθήκευση προσωπικών δεδομένων των χρηστών.
6. Ασφάλεια
Η «Valco®» αναγνωρίζει τη σημασία του θέματος της ασφαλείας των Προσωπικών Σας Δεδομένων καθώς και των ηλεκτρονικών σας συναλλαγών και λαμβάνει όλα τα απαραίτητα μέτρα, με τις πιο σύγχρονες και προηγμένες μεθόδους, ώστε να εξασφαλίζεται η μέγιστη δυνατή ασφάλεια σας. Όλες οι πληροφορίες, οι οποίες σχετίζονται με τα προσωπικά σας στοιχεία και τις συναλλαγές σας, είναι ασφαλείς και απόρρητες. Η ασφάλεια του Ηλεκτρονικού καταστήματος της «Valco®» επιτυγχάνεται με τις ακόλουθες μεθόδους:
Αναγνώριση Πελάτη
Οι κωδικοί που χρησιμοποιούνται για την αναγνώρισή σας είναι δύο: ο Κωδικός Εισόδου (e-mail ή username) και ο Προσωπικός Μυστικός Κωδικός Ασφαλείας (password), οι οποίοι κάθε φορά που τους καταχωρείτε σας παρέχουν πρόσβαση με απόλυτη ασφάλεια στα προσωπικά σας στοιχεία.
Σας δίνετε η δυνατότητα να μεταβάλλετε τον Προσωπικό Μυστικό Κωδικό Ασφαλείας (password) και τη διεύθυνση ηλεκτρονικής σας αλληλογραφίας (e-mail) όσο συχνά επιθυμείτε. Ο μόνος που έχει πρόσβαση στα στοιχεία σας είστε εσείς μέσω των ανωτέρω κωδικών και είστε αποκλειστικά υπεύθυνοι για την διατήρηση της μυστικότητας και απόκρυψης του από τρίτα πρόσωπα. Σε περίπτωση απώλειάς του ή διαρροής του θα πρέπει να προβείτε στην άμεση ειδοποίηση μας, αλλιώς το ηλεκτρονικό κατάστημα της «Valco®» δεν ευθύνεται για την χρήση του μυστικού κωδικού από μη εξουσιοδοτημένο πρόσωπο. Σας συνιστούμε, για λόγους ασφαλείας, να αλλάζετε το password σας σε τακτά χρονικά διαστήματα και να αποφεύγετε τη χρήση των ίδιων και εύκολα ανιχνεύσιμων κωδικών (π.χ. ημερομηνία γέννησης). Επίσης σας προτείνουμε να χρησιμοποιείτε όχι μόνο γράμματα και αριθμούς αλλά και σύμβολα και τη δημιουργία password.
Απόρρητο Συναλλαγών
Η τήρηση του απορρήτου θεωρείται αυτονόητη. Οι ίδιες βασικές αρχές που διέπουν τις κλασσικές συναλλαγές ισχύουν και στην περίπτωση του e-commerce (ηλεκτρονικού εμπορίου). Όλες οι πληροφορίες που διαβιβάζονται από τον χρηστή /μέλος στη «Valco®» είναι εμπιστευτικές και η «Valco®» έχει λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα ώστε να γίνεται χρήση τους μόνο στο μέτρο που αυτό κρίνεται αναγκαίο στο πλαίσιο των παρεχόμενων υπηρεσιών. Μερικά από τα μέτρα που έχουν ληφθεί είναι τα ακόλουθα:
– Μόνο εξουσιοδοτημένοι υπάλληλοι έχουν πρόσβαση στις πληροφορίες των συναλλαγών σας και μόνο όποτε αυτό είναι αναγκαίο, π.χ. για τη διεκπεραίωση των αιτήσεών σας.
– Η «Valco®» δεν αποκαλύπτει τα στοιχεία των πελατών και των συναλλαγών τους, εκτός αν έχει έγγραφη εξουσιοδότηση από εσάς ή αυτό επιβάλλεται από δικαστική απόφαση ή απόφαση άλλης δημόσιας αρχής.
– Στην περίπτωση που η «Valco®» χρησιμοποιεί τρίτους για την υποστήριξη των συστημάτων της, φροντίζει για την εξασφάλιση του απορρήτου.
– Μπορείτε να ζητήσετε οποιαδήποτε στοιχεία τηρούνται για εσάς καθώς και την διόρθωσή τους σε περίπτωση που μπορείτε να τεκμηριώσετε την ύπαρξη λάθους.
Για τη δική σας ασφάλεια, θα πρέπει και εσείς να χειρίζεστε όλες τις πληροφορίες που παρέχονται μέσω της υπηρεσίας ως εμπιστευτικές και απόρρητες και να μην προβαίνετε σε οποιαδήποτε αποκάλυψή τους σε τρίτα πρόσωπα.
7. Προστασία Προσωπικών Δεδομένων
Κατά την επίσκεψή σας στις σελίδες του www.valco.gr και του www.eshop.valco.gr είναι πιθανό να σας ζητηθεί να δηλώσετε προσωπικά σας στοιχεία που σας αφορούν (όνομα, επίθετο επάγγελμα, ηλεκτρονική διεύθυνση, διεύθυνση αποστολής προϊόντων κλπ.) κατά κανόνα για να διεκπεραιώσουμε παραγγελίες σας. Τα τυχόν προσωπικά δεδομένα που δηλώνετε οπουδήποτε στις σελίδες και τις υπηρεσίες των διαδικτυακών τόπων www.eshop.valco.gr, τηρούνται αποκλειστικά και μόνο για λόγους που αφορούν τις συναλλαγές σας και της επικοινωνίας μαζί μας, τη βελτίωση των παρεχομένων υπηρεσιών και τη διασφάλιση της λειτουργίας της αντίστοιχης υπηρεσίας και δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιηθούν από οποιονδήποτε τρίτο (με εξαίρεση όπου προβλέπεται από το Νόμο στις αρμόδιες και μόνο αρχές).
Σε κάθε περίπτωση οι εργαζόμενοι της «Valco®» που έχουν πρόσβαση στα προσωπικά σας δεδομένα είναι συγκεκριμένα και η πρόσβαση προσώπων χωρίς εξουσιοδότηση στα προσωπικά σας δεδομένα απαγορεύεται. Κάθε εύλογο μέτρο για την ασφάλιση των δεδομένων σας έχει ληφθεί. Τα προσωπικά σας στοιχεία σε εξαιρετικά σπάνιες και ειδικές περιπτώσεις δύναται να γνωστοποιούνται και σε συνεργαζόμενες με την «Valco®» επιχειρήσεις, με σκοπό την υποστήριξη, προώθηση και εκτέλεση της συναλλακτικής σχέσης σας μαζί μας, αλλά πάντοτε υπό προϋποθέσεις που εξασφαλίζουν πλήρως ότι τα προσωπικά σας στοιχεία δεν υφίστανται οποιαδήποτε παράνομη επεξεργασία.
Για οποιαδήποτε απορία ή πρόταση ή δήλωση που σχετίζεται με αυτά τα θέματα παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας κάνοντας χρήσης της ειδικής φόρμας επικοινωνίας η οποία παρέχεται στον παρακάτω σύνδεσμο https://www.valco.gr/επικοινωνία
Σε οποιαδήποτε χρονική στιγμή ο χρήστης διατηρεί το δικαίωμα ενημέρωσης ή και αντίρρησης στην περαιτέρω επεξεργασία των στοιχείων του σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.
8. Αγορά Προϊόντων
Στα ράφια του ηλεκτρονικού μας καταστήματος μπορείτε να βρείτε πλήθος ηλεκτρολογικών προϊόντων και εργαλείων. Για να διευκολύνουμε την αναζήτηση σας, έχουμε διαιρέσει τα προϊόντα μας σε 6 βασικές κατηγορίες. Κάθε κατηγορία έχει και ένα δέντρο υποκατηγοριών, που εμφανίζεται στην δεξιά στήλη της οθόνης σας.
Η «Valco®» κάνει κάθε δυνατή προσπάθεια να παρέχει υπηρεσίες υψηλής ποιότητας. Παρόλα αυτά δεν μπορούν να αποκλεισθούν περιπτώσεις λαθών σε τιμές και δευτερεύοντα χαρακτηριστικά προϊόντων και δεν μπορεί να εξασφαλισθεί, ότι δεν θα υπάρξουν διακοπές λειτουργίας της ιστοσελίδας ή «ανθρώπινα» λάθη κατά την ενημέρωση/αναγραφή της τιμής ενός προϊόντος. Για την ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των αγορών σας καλούμε εφόσον διαπιστώσετε ότι κάποιο προϊόν προσφέρεται σε ασυνήθιστα χαμηλή ή υψηλή τιμή σε σχέση με την αγοραία αξία του, πριν προχωρήστε στην παραγγελία του να επικοινωνήσετε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών στο 2310-529639 ή μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου.
Κατά την καταχώρηση της παραγγελίας σας θα λάβετε αυτοματοποιημένο e-mail το οποίο θα αναφέρει τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας. Μετά την επεξεργασία της παραγγελίας από το τμήμα ηλεκτρονικών αγορών της «Valco®» θα λάβετε το δεύτερο και επιβεβαιωτικό e-mail με τα προϊόντα που θα σας αποσταλούν.
Κατά την εξέλιξη της παραγγελίας σας θα λάβετε μια σειρά αυτοματοποιημένων e-mail, τα οποία θα αναφέρουν τη πρόοδο της παραγγελίας. Αυτά τα μηνύματα αφορούν τα εξής βήματα:
– Επεξεργασία παραγγελίας: Όταν η παραγγελία σας έχει παραληφθεί από συνεργάτη της εταιρείας μας ο οποίος την ελέγχει ως προς την ορθότητα της.
– Κατάσταση picking: Η παραγγελία σας βρίσκεται στο στάδιο συγκέντρωσης προϊόντων στην αποθήκη μας.
– Τιμολόγηση: Τα προϊόντα της παραγγελίας συλλέχθηκαν και έχουν δρομολογηθεί για αποστολή στο χώρο σας.
– Μερικώς τιμολόγηση: Κάποιο/α από τα προϊόντα της παραγγελίας σας δεν συλλέχθηκε και έχει μείνει ως εκκρεμότητα. Θα σας παραδοθούν τα προϊόντα τα οποία αναφέρονται στο e-mail.
– Ακυρωμένη: Η παραγγελία σας έχει ακυρωθεί από την αποθήκη: το συγκεκριμένο αφορά παραγγελία για παράδοση σε κάποιο από τα καταστήματα μας από το τελικό πελάτη.
Σε περίπτωση που στην παραγγελία σας προκύψει κάποια εκκρεμότητα τότε θα σας αποσταλεί αντίστοιχο e-mail. Εναλλακτικά θα επικοινωνήσουμε μαζί σας στα τηλέφωνα που μας έχετε δώσει κατά την εγγραφή ή την καταχώρηση της παραγγελίας στην ιστοσελίδα μας.
Δεν υπάρχει τρόπος απενεργοποίησης αυτών των ενημερώσεων, η αποστολή των οποίων, αποτελεί προϋπόθεση για την σωστή εξέλιξη της παραγγελίας σας. Τα e-mail αυτά σας καλούμε να φροντίζετε να μπορούν να φτάσουν σε εσάς και να τα διατηρείτε καθ’ όλη την διάρκεια της συναλλαγής μας. Είναι υποχρέωσή σας, σε περίπτωση που δεν λαμβάνετε τα σχετικά e-mail, σύμφωνα με τους γενικούς όρους που διέπουν τις συναλλαγές μας, να μας ενημερώνετε χωρίς καθυστέρηση.
9. Δικαίωμα Επιστροφής
Μπορείτε να επιστρέψετε ένα προϊόν και να σας καταβάλλουμε το τίμημα εντός 20 ημερολογιακών ημερών υπό την προϋπόθεση ότι το προϊόν και η συσκευασία του βρίσκονται στην άριστη κατάσταση στην οποία σας παραδόθηκαν. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα που επιθυμείτε να επιστρέψετε πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Τα έξοδα αποστολής της επιστροφής του προϊόντος δεν καλύπτονται από την «Valco®» και επιβαρύνουν τον πελάτη.
10. Ευθύνη και Εγγύηση Προμηθευτή – Ευθύνη Πωλητή για ελαττώματα.
1. Ο παραγωγός κάθε προϊόντος το οποίο αγοράζετε ευθύνεται για κάθε ζημία που οφείλεται σε ελάττωμα του προϊόντος του. Κάθε συμφωνία περιορισμού ή απαλλαγής του παραγωγού από την ευθύνη του είναι άκυρη. Οι αξιώσεις κατά του παραγωγού για ζημιές παραγράφονται μετά τριετία αφότου ο ζημιωθείς πληροφορήθηκε ή όφειλε να πληροφορηθεί τη ζημία, το ελάττωμα και την ταυτότητα του παραγωγού. Μετά δεκαετία από την κυκλοφορία του συγκεκριμένου προϊόντος επέρχεται απόσβεση των δικαιωμάτων του ζημιωθέντος κατά του παραγωγού. Σε περίπτωση αμφιβολίας ως προς την ταυτότητα του παραγωγού ενός προϊόντος που προμηθευτήκατε από εμάς, παρακαλούμε ενημερώστε μας.
2. Κάθε διαρκές καταναλωτικό αγαθό συνοδεύεται από την έγγραφη εγγύηση του κατασκευαστή του προϊόντος ή της επιχείρησης που εισήγαγε το προϊόν στην ΕΕ ή της επιχείρησης που επιθέτει στο προϊόν τα σήματα της εμφανιζόμενη ως κατασκευαστής (του λοιπού “ο Προμηθευτής”). Παρακαλούμε να δώσετε ιδιαίτερη βαρύτητα στους όρους της παρεχόμενης από τον Προμηθευτή εγγύησης καθώς στα υπόλοιπα συνοδευτικά έγγραφα και στοιχεία τα οποία με ευθύνη του Προμηθευτή περιλαμβάνονται στα προϊόντα και ιδίως αυτά τα οποία αφορούν πληροφορίες για την ασφαλή χρήση και συντήρηση των προϊόντων. Ειδικά τονίζουμε τα εξής:
α. Ο προμηθευτής οφείλει να παρέχει στον καταναλωτή γραπτώς, στην ελληνική γλώσσα ή με σύμβολα διεθνώς καθιερωμένα, σαφείς και πλήρεις οδηγίες για την ασφαλή χρήση, διατήρηση, συντήρηση και πλήρη αξιοποίηση του προϊόντος και ενημέρωση για τους κινδύνους κατά τη χρήση και διατήρηση του.
β. Η εγγύηση πρέπει να περιλαμβάνει, με απλή, ευανάγνωστη και κατανοητή διατύπωση στην ελληνική γλώσσα, τουλάχιστον την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενο της, τη διάρκεια της και την έκταση της εδαφικής ισχύος της. Η εγγύηση πρέπει να είναι σύμφωνη με τους κανόνες της καλής πίστης και να μην αναιρείται από υπερβολικές ρήτρες εξαιρέσεων. Η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με την πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος. Πιθανή διάρκεια ζωής του προϊόντος είναι ο εύλογα αναμενόμενος χρόνος κατά τον οποίο το προϊόν θα μπορεί να χρησιμοποιείται σύμφωνα με τον προορισμό του, έστω και έπειτα από επισκευή ή αντικατάσταση ανταλλακτικών, ωσότου η φθορά από την τακτική χρήση καταστήσει το προϊόν άχρηστο ή την περαιτέρω χρήση του οικονομικά ασύμφορη. Ειδικά, για τα προϊόντα τεχνολογίας αιχμής, η διάρκεια της εγγύησης πρέπει να είναι εύλογη σε σχέση με το χρόνο κατά τον οποίο τα προϊόντα αυτά αναμένεται ότι θα παραμένουν σύγχρονα από τεχνολογική άποψη, αν ο χρόνος αυτός είναι συντομότερος από την πιθανή διάρκεια ζωής τους. Εάν κατά τη διάρκεια ισχύος της εγγύησης εμφανισθεί στο προϊόν ελάττωμα και ο προμηθευτής αρνείται ή βραδύνει την επισκευή πέραν του αναγκαίου κατά περίπτωση χρόνου, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την αντικατάσταση του προϊόντος με νέο ιδίων χαρακτηριστικών και ποιότητας ή εφόσον δεν επισκευάζεται να ζητήσετε υπαναχώρηση από τη σύμβαση. Αν ο απαιτούμενος χρόνος επισκευής υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) εργάσιμες ημέρες, ο καταναλωτής δικαιούται να ζητήσει την προσωρινή αντικατάσταση του προϊόντος για όσο χρόνο διαρκεί η επισκευή. Η παράβαση των από μέρους του Προμηθευτή των υποχρεώσεων του, δεν θίγει το κύρος της εγγύησης, την οποία ο καταναλωτής μπορεί να επικαλεσθεί και να απαιτήσει από τον Προμηθευτή την τήρησή της. Σε περίπτωση αντικατάστασης του προϊόντος ή ανταλλακτικού του, η εγγύηση αυτόματα ανανεώνεται για όλη της τη διάρκεια ως προς το νέο προϊόν ή ανταλλακτικό.
γ. Πέραν και εκτός της εγγύησης, ο Προμηθευτής καινούργιων διαρκών καταναλωτικών αγαθών οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές τη συνεχή παροχή τεχνικών υπηρεσιών για τη συντήρηση και επισκευή τους για χρονικό διάστημα ίσο με την πιθανή διάρκεια της ζωής τους. Επίσης, ο Προμηθευτής οφείλει να εξασφαλίζει στους καταναλωτές την ευχέρεια προμήθειας των ανταλλακτικών και άλλων τυχόν προϊόντων, που απαιτούνται για τη χρήση τους σύμφωνα με τον προορισμό τους, για όλη την πιθανή διάρκεια της ζωής τους.
3. Σε εφαρμογή των παραπάνω διατάξεων η «Valco®», εφόσον είναι Προμηθευτής ενός προϊόντος, όπως ορίζεται παραπάνω, ή εφόσον σας πωλήσει το συγκεκριμένο προϊόν θα σας παρέχει κάθε δυνατή συνδρομή για την εκπλήρωση των όρων της εγγύησης του Προμηθευτή, χωρίς επιβάρυνσή σας. Αυτό ανεξάρτητα από τις υπηρεσίες συντήρησης εκτός εγγύησης, που μπορούμε κατά περίπτωση να σας παρέχουμε με την εκάστοτε ισχύουσα επιβάρυνση.
4. Τέλος, η «Valco®» AEBE έχει απέναντι σας όλες τις υποχρεώσεις που προβλέπονται στον Αστικό Κώδικα για τον πωλητή. Ειδικά σε περίπτωση ελαττώματος του προϊόντος που σας πωλούμε μπορείτε (α) να ζητήσετε την επισκευή του χωρίς επιβάρυνσή σας ή την αντικατάστασή του με άλλο εκτός και αν αυτό είναι αδύνατο ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες (β) να ζητήσετε την μείωση του τιμήματος και (γ) να υπαναχωρήσετε, εκτός και αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Οι παραπάνω υποχρεώσεις δεν υπάρχουν σε περίπτωση που το ελάττωμα έχει προκληθεί από εσάς, ή από εν στενή ή ευρεία έννοια ανωτέρα βία. Σε κάθε περίπτωση τα προϊόντα πρέπει να συνοδεύονται από τα απαραίτητα νομιμοποιητικά έγγραφα και τις αποδείξεις παραλαβής. Οι υποχρεώσεις αυτές σε κάθε περίπτωση παραγράφονται εντός διετίας.
11. Ακύρωση Παραγγελίας
Ακύρωση της παραγγελίας δύναται να γίνει στις κάτωθι περιπτώσεις:
– Πριν ολοκληρωθεί η παραγγελία, κατά τη διάρκεια της ηλεκτρονικής διαδικασίας της παραγγελίας μπορείτε να κάνετε πίσω «back» και να αφαιρέσετε τις ποσότητες των προϊόντων από το καλάθι σας πατώντας στο κουμπί «αφαίρεση».
– Εάν έχει ολοκληρωθεί η ηλεκτρονική παραγγελία αλλά δεν έχει αποσταλεί ακόμα το προϊόν μπορείτε να καλέσετε το 2310-529639 και ένας συνεργάτης μας θα αναλάβει την ακύρωση της παραγγελίας σας.
– Μετά την παραλαβή του προϊόντος, καλέστε μας στο 2310-529639 ή επικοινωνήστε μέσω της φόρμας ηλεκτρονικού ταχυδρομείου του δικτυακού τόπου, εξηγώντας το λόγο που επιθυμείτε την ακύρωση της παραγγελίας. Ένας συνεργάτης μας θα σας εξυπηρετήσει άμεσα και θα σας ενημερώσει για όλες τις επιλογές σας.
– Σε περίπτωση που η παραγγελία σας έχει ήδη τιμολογηθεί και επιθυμείτε την ακύρωσή της τότε επικοινωνήστε με το Τμήμα Εξυπηρέτησης πελατών στο 2310-529639 και δώστε τα στοιχεία της παραγγελίας σας. Ωστόσο, η κατάσταση (status) της παραγγελίας δεν θα αλλάξει στη σελίδα του λογαριασμού σας.
12. Καθυστέρηση παραγγελίας
Η παραγγελία σας δύναται να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:
– Το προϊόν έχει καθυστερήσει να σταλεί από τον προμηθευτή μας: για να μπορούμε να σας προσφέρουμε πολύ ανταγωνιστικές τιμές, παραγγέλνουμε τα προϊόντα μας από μια πολύ μεγάλη γκάμα προμηθευτών είτε εγχώριων είτε διεθνών. Υπάρχουν όμως περιπτώσεις όπου μια παραγγελία μας μπορεί να «κολλήσει» στο τελωνείο ή στη μεταφορά του, με αποτέλεσμα να μην το έχουμε στις αποθήκες μας όταν υπολογίζουμε. Σε μια τέτοια περίπτωση, θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για να σας ρωτήσουμε εάν θέλετε να σας παραδώσουμε την παραγγελία χωρίς αυτό το προϊόν ή να σας προτείνουμε κάποιο εναλλακτικό. Το είδος αυτό θα σας το στείλουμε αμέσως μετά την παραλαβή του στις αποθήκες μας.
– Το προϊόν που παραγγείλατε έχει ήδη καταργηθεί και δεν είναι διαθέσιμο: ανάμεσα στα προϊόντα που εκθέτουμε στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα υπάρχουν σπάνιες περιπτώσεις όπου ο προμηθευτής τους ξαφνικά και απροειδοποίητα ανακοινώνει ότι τα καταργεί. Στην περίπτωση αυτή υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις.
– Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελίας σας.
– Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή π.χ. τα στοιχεία σας που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.
13. Ενημερωτικά e-mail (newsletters)
α. H «Valco®» ανά τακτά χρονικά διαστήματα στέλνει ενημερωτικά email.
β. H «Valco®» δεν ευθύνεται αν τα newsletter δεν παραδοθούν στον προορισμό τους, αν και καταβάλει κάθε δυνατή προσπάθεια με τους ISP’s (Internet Service providers) για την παράδοση.
γ. Τα newsletter μπορεί να καταλήξουν στο spam folder, οπότε παρακαλούμε να ελέγχετε τακτικά ότι δεν αποθηκεύονται εκεί.
The website www.valco.gr and the website www.eshop.valco.gr are the official websites of Valco®. All the content of the web pages, posted by “Valco®”, including images, graphics, photos, designs, texts, services and products provided are the intellectual property of “Valco®” and are protected according to the relevant provisions of Greek law, the European law and international conventions.
Any copying, analog/digital recording and mechanical reproduction, distribution, transfer, downloading, processing, resale, creation of derivative work or misleading the public about the real provider of the content of the websites is prohibited. Any reproduction, republishing, uploading, announcement, dissemination or transmission or any other use of the content in any way or medium for commercial or other purposes is permitted only with the prior written permission of “Valco®” or any other legal owner of the above copyrights.
The names, images, logos and distinctive features that represent “Valco®” and/or its online store and/or third parties contracted with them as well as their products or services are exclusive trademarks and distinctive features of “Valco® » and/or of www.valco.gr and/or of the above third parties and are protected by Greek, Community and international laws on trademarks and industrial and intellectual property and unfair competition.
In any case, their appearance and exposure on the www.valco.gr and www.eshop.valco.gr websites should in no way be taken as a transfer or assignment of a license or right to use them.
5. User Obligations
The users of the www.valco.gr and www.eshop.valco.gr websites accept that they will not use them and the “Valco®” online store to send, publish, send by e-mail or transmit in other ways any content that is is unlawful, harmful, threatening, offensive, annoying, libelous, defamatory, vulgar, obscene, libelous, violates another’s privacy, shows empathy, or expresses racial, ethnic or other discrimination, may cause harm to minors in any way, is not entitled to be disclosed under the law or contractual or managerial relationships (such as inside information, proprietary and confidential information obtained or disclosed as part of employment relationships or covered in confidentiality agreements), infringes any patent, trademark, trade secret, intellectual rights or other proprietary rights of third parties, contains software viruses or any other codes, files or programs, designed to interrupt, damage, destroy or prevent the operation of any computer software or hardware, intentionally or unintentionally violates the applicable Greek and Community legislation and its provisions, may harass third parties in any way and any content is used to collect or store users’ personal data.
6. Safety
“Valco®” recognizes the importance of the security of your Personal Data as well as your electronic transactions and takes all the necessary measures, with the most modern and advanced methods, to ensure your maximum security. All information related to your personal information and transactions is secure and confidential. The security of the “Valco®” Online Store is achieved by the following methods:
Customer Identification
The codes used for your identification are two: the Login Code (e-mail or username) and the Personal Secret Security Code (password), which each time you enter them, they provide you with absolute security access to your personal information.
You are given the possibility to change your Personal Secret Security Code (password) and your electronic mail address (e-mail) as often as you wish. The only one who has access to your information is you through the above codes and you are solely responsible for maintaining its secrecy and hiding it from third parties. In the event of its loss or leakage, you should notify us immediately, otherwise the “Valco®” online store is not responsible for the use of the secret code by an unauthorized person. For security reasons, we recommend that you change your password at regular intervals and avoid using the same and easily traceable passwords (eg date of birth). We also recommend that you use not only letters and numbers but also symbols and password creation.
Confidentiality of Transactions
Privacy is taken for granted. The same basic principles that govern traditional transactions also apply in the case of e-commerce. All information transmitted by the user/member to “Valco®” is confidential and “Valco®” has taken all the necessary measures so that it is used only to the extent that this is deemed necessary in the context of the services provided. Some of the measures taken are the following:
– Only authorized employees have access to your transaction information and only when necessary, e.g. to process your requests.
– “Valco®” does not disclose the details of customers and their transactions, unless it has written authorization from you or this is required by a court order or decision of another public authority.
– In the event that “Valco®” uses third parties to support its systems, it ensures confidentiality.
– You can request any information held about you and its correction if you can demonstrate an error.
For your own safety, you should also treat all information provided through the service as confidential and confidential and not disclose it to any third party.
7. Privacy
During your visit to the pages of www.valco.gr and www.eshop.valco.gr it is possible that you will be asked to declare your personal information concerning you (name, last name, occupation, e-mail address, product shipping address, etc.) rule to process your orders. Any personal data that you declare anywhere on the pages and services of the www.eshop.valco.gr website are kept exclusively and only for reasons related to your transactions and communication with us, the improvement of the services provided and ensuring the operation of the respective service and may not be used by any third party (with the exception of where provided by Law for the competent authorities only).
In any case, the employees of “Valco®” who have access to your personal data are specific and the access of unauthorized persons to your personal data is prohibited. Every reasonable measure to secure your data has been taken. In extremely rare and special cases, your personal information may also be disclosed to companies collaborating with “Valco®”, in order to support, promote and execute your business relationship with us, but always under conditions that fully ensure that your personal information data does not undergo any illegal processing.
For any question or proposal or statement related to these matters please contact us using the special contact form provided at the following link https://valco.gr/en/contact/
At any time, the user reserves the right to information or to object to the further processing of his data in accordance with the current legislation on the protection of personal data.
8. Purchase of Products
On the shelves of our online store you can find a multitude of electrical products and tools. To make your search easier, we have divided our products into 6 main categories. Each category also has a tree of subcategories, displayed in the right column of your screen.
“Valco®” makes every effort to provide high quality services. However, cases of errors in prices and secondary characteristics of products cannot be excluded and it cannot be guaranteed that there will be no downtime of the website or “human” errors when updating/listing the price of a product. For the safety and efficiency of purchases, if you find that a product is offered at an unusually low or high price in relation to its market value, before proceeding to order it, please contact the Customer Service Department at 2310-529639 or via the form website email address.
When placing your order you will receive an automated e-mail which will state the details of your order. After the order has been processed by the online shopping department of “Valco®” you will receive the second and confirmation e-mail with the products that will be sent to you.
During the progress of your order you will receive a series of automated e-mails, which will report the progress of the order. These messages relate to the following steps:
– Order processing: When your order has been received by a partner of our company who checks it for its correctness.
– Picking status: Your order is in the stage of gathering products in our warehouse.
– Pricing: The products in the order have been collected and routed for shipment to your location.
– Partial billing: Some of the products in your order were not collected and are pending. The products mentioned in the e-mail will be delivered to you.
– Canceled: Your order has been canceled by the warehouse: this concerns an order for delivery to one of our stores by the end customer.
In case your order is pending, you will be sent a corresponding e-mail. Alternatively, we will contact you on the telephone numbers you have given us when registering or entering the order on our website.
There is no way to disable these updates, the sending of which is a prerequisite for the correct progress of your order. We invite you to ensure that these e-mails can reach you and to keep them throughout our transaction. It is your obligation, in the event that you do not receive the relevant e-mails, in accordance with the general conditions governing our transactions, to inform us without delay.
9. Right of Return
You can return a product and we will pay you the price within 20 calendar days provided that the product and its packaging are in the perfect condition in which they were delivered to you. In any case, the products you wish to return must be accompanied by the necessary legalization documents and receipts. The shipping costs of returning the product are not covered by “Valco®” and are borne by the customer.
10. Supplier’s Liability and Warranty – Seller’s Liability for Defects.
1. The manufacturer of each product you purchase is responsible for any damage caused by a defect in their product. Any agreement limiting or exempting the producer from his liability is void. Claims against the producer for damages are time-barred three years after the injured party was informed or should have been informed of the damage, the defect and the identity of the producer. Ten years after the launch of the specific product, the rights of the injured party against the producer are extinguished. If in doubt as to the identity of the producer of a product you have purchased from us, please let us know.
2. Each consumer durable is accompanied by the written warranty of the manufacturer of the product or the company that imported the product into the EU or the company that affixes its marks to the product appearing as the manufacturer (otherwise “the Supplier”). Please pay particular attention to the terms of the warranty provided by the Supplier as well as to the other accompanying documents and information which are included in the products under the Supplier’s responsibility and in particular those concerning information on the safe use and maintenance of the products. We especially emphasize the following:
a. The supplier must provide the consumer in writing, in the Greek language or with internationally established symbols, clear and complete instructions for the safe use, preservation, maintenance and full utilization of the product and information on the risks during its use and maintenance.
b. The guarantee must include, in simple, legible and understandable wording in the Greek language, at least the name and address of the guarantor, the product to which the guarantee refers, its exact content, its duration and the extent of its territorial validity. The warranty must conform to the rules of good faith and not be negated by excessive exclusion clauses. The duration of the warranty must be reasonable in relation to the likely life of the product. Potential life of the product is the reasonably expected time during which the product will be able to be used in accordance with its intended purpose, even after repair or replacement of parts, until wear and tear from regular use renders the product unusable or its further use economically unprofitable. In particular, for state-of-the-art products, the duration of the warranty must be reasonable in relation to the time during which these products are expected to remain technologically up-to-date, if this time is shorter than their likely lifetime. If, during the validity of the warranty, a defect appears in the product and the supplier refuses or delays the repair beyond the necessary time, the consumer has the right to request the replacement of the product with a new one of the same characteristics and quality or, if it is not repaired, to request a withdrawal from the contract. If the required repair time exceeds fifteen (15) working days, the consumer is entitled to request the temporary replacement of the product for as long as the repair lasts. The Supplier’s breach of its obligations does not affect the validity of the guarantee, which the consumer can invoke and demand from the Supplier to comply with. In the event of replacement of the product or its spare part, the warranty is automatically renewed for its entire duration in relation to the new product or spare part.
c. Beyond and outside of the warranty, the Supplier of new consumer durables must ensure to consumers the continuous provision of technical services for their maintenance and repair for a period equal to their possible life span. Also, the Supplier must ensure to consumers the possibility of supplying the spare parts and any other products, required for their use according to their intended purpose, for the entire possible duration of their life.
3. In application of the above provisions, “Valco®”, if it is a Supplier of a product, as defined above, or if it sells you the specific product, will provide you with all possible assistance to fulfill the terms of the Supplier’s guarantee, without any charge to you. This is regardless of the out-of-warranty maintenance services, which we can provide you with the applicable charge on a case-by-case basis.
4. Finally, “Valco®” AEBE has towards you all the obligations provided for in the Civil Code for the seller. Especially in the case of a defect in the product we sell you, you can (a) request its repair at no cost to you or its replacement with another unless this is impossible or requires disproportionate costs (b) request a price reduction and (c) withdraw, unless it is an immaterial factual defect. The above obligations do not exist in case the defect has been caused by you, or by force majeure in a narrow or broad sense. In any case, the products must be accompanied by the necessary legalization documents and receipts. These obligations are in any case time-barred within two years.
11. Order cancellation
The order can be canceled in the following cases:
– Before the order is completed, during the online ordering process you can “back” and remove the product quantities from your cart by clicking on the “remove” button.
– If the online order has been completed but the product has not yet been shipped, you can call 2310-529639 and one of our associates will take care of canceling your order.
– After receiving the product, call us at 2310-529639 or contact us via the website’s email form, explaining the reason you wish to cancel the order. One of our associates will serve you immediately and inform you about all your options.
– In case your order has already been invoiced and you wish to cancel it, then contact the Customer Service Department at 2310-529639 and provide the details of your order. However, the status of the order will not change on your account page.
12. Order delay
Your order may be delayed for the following reasons:
– The product has been delayed by our supplier: in order to be able to offer you very competitive prices, we order our products from a very wide range of suppliers either domestically or internationally. But there are cases where an order of ours can get “stuck” in customs or in transit, as a result of which we do not have it in our warehouses when we calculate. In such a case, we will contact you to ask if you would like us to deliver the order without this product or suggest an alternative. We will send this item to you immediately after receiving it in our warehouses.
– The product you ordered has already been discontinued and is not available: among the products we display in our online store there are rare cases where their supplier suddenly and without warning announces that they are removing them. In this case, an employee of our company will contact you immediately to give you all the alternative solutions.
– In periods of extreme weather or strikes as well as in any case of force majeure, which may affect the transport and delivery of your order.
– In case it is impossible to contact you by phone and/or by e-mail (if there is a problem with your order, either in relation to the product or in relation to its payment) because e.g. . Your registered information is not correctly updated.
13. Newsletters
a. “Valco®” periodically sends informative emails.
b. “Valco®” is not responsible if the newsletters are not delivered to their destination, although it makes every effort with ISP’s (Internet Service providers) for delivery.
c. Newsletters may end up in the spam folder, so please check regularly that they are not stored there.